Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Πώς να ελαφρύνεις ένα blog...

Τις λίγες ημέρες που αυτό εδώ το blog έχει ξεκινήσει τη πορεία του, έχω ακούσει ποικίλα σχόλια. Σχόλια και θετικά και αρνητικά, που όλα φυσικά είναι καλοδεχούμενα. Ένα, όμως, σχόλιο μου τράβηξε ιδιαίτερα τη προσοχή και με έκανε να το σκεφτώ λίγο παραπάνω.
Έχω ένα φίλο που, επειδή έχουμε πάνω-κάτω τα ίδια γούστα και τον ίδιο τρόπο σκέψης, το blog του αρέσει ιδιαίτερα και το προωθεί όσο μπορεί. Έτσι έδωσε το link σε κάτι δικούς του φίλους κι έπειτα τους ζήτησε τη γνώμη τους. Η απάντηση ήταν: "Καλό το blog, αλλά λίγο βαρύ...". Η αλήθεια είναι πως το σχόλιο αυτό με αιφνιδίασε λιγάκι...
Κατάλαβα τι εννοούν τα παιδιά. Αυτό που εννοεί ένας άλλος φίλος μου που είπε για το blog: "Πολύ κουλτούρα ρε φίλε...". Δεν τους κρατάω κακία φυσικά. Ίσα-ίσα! Απλά το σκέφτηκα λιγάκι και κατέληξα στα εξής:
Υπάρχουν αναρίθμητα blogs που ασχολούνται με επίσης αναρίθμητα και διαφορετικά θέματα. Ειδησεογραφία, πολιτική, τέχνη, κουτσομπολιό, μουσική και ένα εκατομμύριο ακόμα πράγματα. Ότι τύπος και να είσαι, ότι και αν ψάχνεις, θα βρεις σίγουρα πάμπολλα  blogs που θα σε ενδιαφέρουν. Κάποιος που θέλει "ελαφριά" θέματα έχει άπειρες επιλογές, κάποιος που θέλει "βαριά" θέματα, επίσης. Ακόμα, γεγονός είναι, ότι ένα blog δε μπορεί να αρέσει σε όλους εξίσου. Έχει το δικό του "κοινό", τη δική του κατηγορία ανθρώπων που θα το πλησιάσουν και θα το αγαπήσουν.
Το σημαντικότερο όμως είναι πως, ακόμη κι αν το ήθελα, δε ξέρω πώς να το "ελαφρύνω" ... Δε ξέρω αν  είναι "βαρύ" ή "ελαφρύ". Εγώ απλά γράφω αυτά που σκέπτομαι και γι αυτά που μου αρέσουν και με απασχολούν. Αν έγραφα κάτι άλλο, θα συντηρούσα ένα blog που το περιεχόμενό του δε θα με εξέφραζε. Κι αυτό θα ήταν υποκρισία...
Σίγουρα, υπάρχουν άτομα που το παρόν blog δε θα τους αρέσει. Υπάρχουν όμως και άτομα που ίσως βρουν ότι κάτι έχει να τους πει. Έτσι λοιπόν, εγώ θα συνεχίσω να γράφω για ότι θεωρώ όμορφο, ενδιαφέρον και σημαντικό, με τη σιγουριά ότι υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που θα δείξουν ανταπόκριση.
Το πολύ-πολύ να αλλάξω το background...

2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη και τη συμβουλή. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αυτό εξάλλου είναι και το πιο έντιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε έχω ήδη κάνει follow στο twitter... @ghatzidakis

    ΑπάντησηΔιαγραφή